FAQs

Najczęściej zadawane pytania

  • Kiedy mogę zamawiać obiady?
    Menu jest publikowane w kalendarzu i dodatkowo na podstronie firmy cateringowej w ostatnim tygodniu miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który można składać zamówienia. Zamówienia na dany miesiąc można składać do ostatniego dnia miesiąca. Nasz system przyjmuje zamówienia przez 24h na dobę.
  • Z jakim wyprzedzeniem muszę złożyć zamówienie?
    Zamówienie można złożyć w dowolnym momencie na wybrane dni w danym miesiącu lub pełny miesiąc. Zamówienia na kolejny dzień muszą być złożone przed godz. 18:00.
  • Do kiedy mogę anulować zamówienie?
    Do godz. 18:00 na dzień kolejny i w dowolnym momencie na dalsze dni miesiąca. Od godz. 18:00 zamówienie na dany dzień znajduje się w fazie realizacji i jego odwołanie nie jest możliwe.
  • Do kiedy należy płacić za obiady?
    Doładowania karnetu można dokonać w dowolnym momencie. Przy zaznaczeniu zamówień na kalendarzu, środki na karnecie są pomniejszone o wartość złożonych zamówień.
  • Dlaczego czasem widzę dwie ceny za posiłki?
    Niektórzy z kontrahentów oferują 2 wielkości porcji: duże dla dorosłych i młodzieży (wyższa cena) oraz małe dla młodszych dzieci (niższa cena).
  • Czy na każde dziecko trzeba wpłacać osobno?
    Nie, po zarejestrowaniu i doładowaniu karnetu mogą go Państwo z niego zamawiać dla dowolnej liczby osób nawet w różnych szkołach. Środki za zamówione posiłki dla różnych osób zostaną przesunięte z karnetu na konkretne zamówienia.
  • Czy niewykorzystane środki przechodzą na kolejny miesiąc?
    Tak, jeśli stan karnetu jest dodatni to mogą Państwo zamawiać na kolejny okres, aż do ich wyczerpania i ponownego doładowania karnetu.
  • Czy za zamówienie w serwisie pobierana jest opłata?
    Nie, serwis jest bezpłatny dla Użytkowników – rodziców. Cena posiłku oferowana przez firmę cateringową będzie kwotą, która pomniejszy wartość środków na karnecie.
  • Moje dziecko nie przyjdzie przez tydzień do szkoły. Co z zamówionymi obiadami?
    Należy je anulować w systemie najpóźniej do 18:00 poprzedzającego dnia, wtedy środki wrócą na karnet do dalszego wykorzystania. Jeżeli nieobecność będzie dłuższa, można anulować zamówienia na kilka dni z góry.
  • Nie chcę już zamawiać obiadów / skończył się rok szkolny, a zostały mi środki na karnecie – jak je odzyskać?
    Wystarczy napisać na adres kontakt@kid-eat.pl z prośbą o zwrot środków pozostałych na karnecie, podając imię, nazwisko i nazwę użytkownika, którą Państwo się logują. Zwrócimy środki w ciągu 30 dni na ten sam rachunek bankowy, z którego zostały pobrane.
  • Mam problem z moim kontem. Gdzie uzyskam pomoc?
    Prosimy o maila z opisem problemu na kontakt@kid-eat.pl podając imię i nazwisko dziecka, nazwę szkoły/przedszkola i grupę, a także nazwę użytkownika, którą Państwo się logują (pierwsza część adresu email, przed znakiem @). Skontaktujemy się z Państwem w ciągu 24 h. Można także do nas zadzwonić na numer podany w zakładce „kontakt” na stronie głównej serwisu